.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار انتخاباتي جبهه پيروان با جامعه روحانيت

نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: در راستاي انتقال ديدگاههاي انتخاباتي، اين جبهه در اولين گام ضمن ديدار با جامعه روحانيت مبارز، نظرات خود را در مورد انتخابات آتي به آن‌ها ارائه و از نقطه نظرات آنان بهره گرفت.

محسن كوهكن نايب رئيس دوم جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با فارس با بيان اينكه با نزديك شدن به زمان انتخابات طبق رويه اين تشكل در گذشته با شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي تاثيرگذار در جريان اصولگرا تماس مي‌گيريم، گفت: در برقراري ارتباط با گروه‌هاي حقيقي و حقوقي اصولگرا هيچ‌گونه محدوديتي نداريم.

وي خاطرنشان كرد: دستمايه اينگونه جلسات كسب آخرين نقطه نظرات در رابطه با انتخابات خواهد بود و برنامه‌ريزي صحيح‌تر براي مراحل بعدي بسيار مفيد است.

نايب رئيس دوم جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به اينكه اعضاي جبهه پيروان با توجه به رويه سابق تصميم گرفتند در مورد انتخابات رياست جمهوري دهم نيز ديدگاه خود را به افراد حقيقي و حقوقي اصولگرا منتقل و از نظرات آن‌ها استفاده كنند، گفت: در اين راستا اولين تشكلي كه نظرات خود را در مورد انتخابات آتي به آن‌ها ارائه و از نقطه نظرات آنان بهره گرفتيم، جامعه روحانيت مبارز است.

كوهكن تصريح كرد: در جلسه جامعه روحانيت مبارز با جبهه پيروان، هيئت رئيسه اين تشكل از جمله حبيب‌الله عسگراولادي دبيركل، محمدرضا باهنر نايب رئيس اول، بنده به عنوان نايب رئيس دوم، سيد كمال سجادي و تعداد ديگري از اعضاء حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.